środa, 4 grudnia 2013

[ 22 ]

Witajcie po dłuuuuuuugiej przerwie. Mam nadzieję, że przez nią nie straciłam czytelników. No więc.... enjoy!
________________________________________________________
-Sprawię, że poczujesz się jak w niebie.-kobieta wypięła piersi i zamrugała uwodzicielska. Jest żałosna.
-Bardzo mi miło... Ale nie.-NIGDY bym nie zdradził Rose. Szybko wstałem i usiadłem obok Harry'ego, który siedział parę siedzeń ode mnie.
                                                                 *Oczami Rose*
Rano razem z dziewczynami zjadłyśmy śniadanie i wzięłyśmy ubieranie za garderobę Magdy.
-To jest ładne.-powiedziałam do Magdy, która przymierzała kolejną bluzkę z rzędu. Dziewczyna uśmiechnęła się do lustra i obkręciła wokół własnej osi.
-Masz rację. Ubiorę ją.-Magda ściągnęła koszulkę i założyła właściwą. Natalia założyła to, Magda to, a ja dalej miałam dylemat, co założyć.
-To jest fajne.-Natalia pochwaliła spódnicę, którą miałam w ręku. Magda przytaknęła, a ja założyłam ją, a końcowy efekt był taki. 
-Dziewczyny, mam dla was propozycję.-obie zwróciły się w moją stronę, obie też miały szeroki uśmiech na twarzy. Ja także uśmiechnęłam się kontynuowałam z entuzjastycznym głosem.-Przeprowadźcie się do Londynu.
Ich miny momentalnie z zadowolenia zmieniły się na zazskoczenie. Popatrzyły na siebie.
-Co?-Natalia zapytała marszcząc brwi.
-Powtórz proszę.-to Magda. Ja dalej się uśmiechałam, a one dalej miały zdziwione miny.
-Przeprowadźcie się do Londynu. Zamieszkacie ze mną.
-Nie ma mowy. Tomek się nie zgodzi.-zaprotestowała Natalia i skrzyżowała ręce na klatce piersiowej.
-No poproś go, błagam, błagam, błagam.-ułożyłam ręce tak, jakbym się modliła.
-A co z Zaynem?-no tak. Mój chłopak...
-Coś się wymyśli.-odpowiedziałam.
-Ja nie mam nic przeciwko, nie ma tu nic do roboty.-Magda popatrzyła na Natalię-No proszę, chociaż zapytaj Tomka.
-Zapytam się, ale nie obiecuje!
-Ro, będę musiała sprzedać dom, a to troche potrwa.
-Dobra, nie ma sprawy.
-Jesteś nienormalna.-Natalia zaśmiała się, a ja i Magda to odwzajemniłyśmy.
-Też cię kocham.
                                                                    *Oczami Zayna*
Obudziłem się leżąc na jakimś łóżku w ubraniu. Przetarłem oczy, ziewnąłem i wstałem z łóżka. Do moich oczu jeszcze nie do końca docierał obraz pokoju, ale już widziałem, że jestem w swoim pokoju hotelowym. Leniwie ruszyłem w stronę łazienki. Stanąłem na przeciwko lustra, ten widok był masakryczny. Ile ja wczoraj wypiłem?
                                                                            ***
Po ogarnięciu swojego wyglądu zadzwoniłem do Rose.
-Cześć, kiedy po ciebie przyjechać?
-Mógłbyś już? 
-Jasne, zaraz będę.
Rozłączyłem się i od razu ubrałem kurtkę, po czym wyszłem z pokoju.

  Po 15 minutach dotarłem do domu jej przyjaciółki. Zapukałem i musiałem czekać pare minut, aby ktoś mi otworzył.
-Cześć...-przeciągnąłem próbując przypomnieć sobie jej imię-Natalia?
-Magda.-dziewczyna zaśmiała się i pokazała gestem, abum wszedł do środka.
-Już jesteś.-powiedziała moja dziewczyna przytulając mnie mocno. Odwzajemniłem to i cmoknąłem ją w usta.
Ona się z nimi pożegnała i zwróciła się w moją stronę.
-Idziemy?-zapytała uśmiechając się szeroko. Boże, te jej piękne oczy. Jest taka piękna.-
-Jasne.-i wyszliśmy.
                                                                  *Oczami Rose*
Czeka mnie trudne zadanie. Muszę powiedzieć jej o przeprowadzce dziewczyn. Właściwie to nie liczyłam na to, że tak szybko się zgodzą, a tu taka niespodzianka!
-Co robimy na sylwestra?-zapytałam chłopaka, który aktualnie skręcał na skrzyżowaniu. Popatrzył na mnie i znów zwrócił wzrok na drogę.
-Wynająłem taki lokal na ten dzień. Nasza prywatna impreza, będziemy tylko my, chłopcy i jak chcesz to też twoje przyjaciółki.-pokiwałam głową i zasnęłam mocno oczy. Pora na informację o przeprowadzce.
-Mam pytanie...-przeciągnęłam to słowo i Zayn popatrzył w moją stronę. Pokazał głową, abym kontunowała.-Czy Natalia, Magda i Tomek mogliby zamieszkać u nas?-chłopak wyłupił na mnie oczy i zmarszczył brwi. Zanim sie obejrzałam, zachamował na parkingu. Byliśmy pod hotelem.-Jak znajdą mieszkanie, wyprowadzą się. Proszę.
-Skoro taka wola pana.-zaśmiał się i wysiadł z auta. Obszedł auto i otworzył drzwi po mojej stronie. Uśmiechnęłam się i wyszłam. Ale że tak, już? Zgodził się? Bez żadnych oporów?-Ale mam jeden warunek.-wiedziałam, że to tak łatwo nie pójdzie.-Zaczniej pracę.
Tylko tyle?
-Jasne.-uśmiechnęłam się szeroko. Tak tęskniłam za tą pracą.
-Chodź na górę.

                                                                    * W windzie *
-Dużo wczoraj wypiłeś?-zapytałam Malika, która w tym momencie naciskał na guzik z piętrem, na którym mamy pokój.
-Oj, żebyś widziała ile.-wow, szczery jest.
-Obudziłeś się na ulicy z żulami bez ubrań?-zaśmiałam się, a chłopak zgromił mnie wzrokiem. Nieśmieszne.
-Ohoho, strasznie śmisznie.-"symulował" śmiech.-Kocham cię, wiesz?-chłopak podszedł do mnie i mnie pocałował. Wręcz wepchnął swój język do moich ust, co odwzajemniłam. Tak cudownie całuje.
-Ja ciebie też.-oderwaliśmy się od siebie, gdy drzwi windy się otworzyły.
-Widzę nieźle się bawiliście w tej windzie.-odezwał się mężczyzna przed nami. Louis wszedł do windy, a my wyszliśmy. Gdy mijaliśmy się, uderzyłam go swoją małą piąstką w klatę, a on się zaśmiał.
-Co robimy?-zapytałam chłopaka, który teraz otwierał kluczem drzwi od naszego pokoju. Drzwi lekko stęknęły i otworzyły się. Zayn mnie przepuścił, a zaraz za mną weszedł on.
-Idziemy zwiedzać?-odpowiedział pytaniem na pytanie. Westchnęłam głośno i podeszłam do niego wolnym krokiem. Założyłam ręcej na jego karku i wydęłam usta w dziubek.
-Dobrze.-stanęłam na palcach i cmoknęłam go w dziubek.

                   Rose


13 komentarzy:

  1. Super :) fajnie że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie ze jestes! Rozdzial cudny, nic bym nie zmienila w tym blogu xx ly

    OdpowiedzUsuń
  3. boże jak dłuuuugo czekałam jak ja mogłabym cie opuścić co??? w tym rozdziale sie nic nie dzieje ale sie nie "gniewam" hahahaaha
    mam nadzieje ze rozdzialy beda juz szybciej dodawane

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejny <3 Mam nadzieję, że teraz będą częściej dodawane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział idealny na czytanie na religii Xd

    OdpowiedzUsuń
  6. super rodział! :D Fajnie, że wróciłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. EExtra ,. napisz następny . I niech Magda i Natalia zamieszkają razem wszycy razem !! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże tak długo czekałam na rozdział kocham cię :33

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, a mnie się Nie pozbędziesz xd ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER !
    Pisz szybko next ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz jak czekalam na twoj rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Twój blog został nominowany do Liebster Awards. Więcej informacji tutaj: http://blog5umafinki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń