wtorek, 22 października 2013

[ 13 ]

-No to czas rozpakować te pierdoły.-zaśmiałam się i podeszłam do pudeł stojących przy ścianie. Zayn podszedł obok mnie i zaczął wyciągać lampki na dom.
-Trochę dużo tego kupiliśmy-przytaknęłam głową, bo to prawda. W sumie kupiliśmy 4 opakowania bombek, jeden łańcuch choinkowy, dużo lampek i ozdób na dom.
Wyciągnęłam resztę ozdób i położyłam na podłodze. Zayn w tym czasie zaniósł choinkę do pokoju. Po chwili znów wrócił. Stanęłam w rozkroku, dałam ręce na biodra i "chuchnęłam".
-I co teraz robimy?
-Najlepsze rozwiązanie...-podszedł za mnie i objął mnie w talii-to powieszenie ich na dom.
Zgodziłam się. Założyliśmy kurtkę i buty, a potem chwyciliśmy we dwójkę długą ozdobę. Na jednym końcu był on, a ja na drugim. Zayn otworzył drzwi i wyszliśmy na zewnątrz. Szliśmy trochę przez śnieg na trwaniku, chrupał niemiłosiernie pod moimi butami. Stanęłam obok okna, a Zayn obok drugiego okna. Przybił gwoździa do ściany, po czym zaplątał wokół niego kabelek od światełek.
                                                                                       ***
Obwiesiliśmy tak cały dom. W nocy musi to wyglądać przepięknie. Teraz siedziałam na moim łóżku i czytałam książkę. Zayn zaprosił Louisa i Harry'ego i teraz siedzą w salonie.
-Rose, chodź do nas!-zabrzmiał głos Zayna z salonu. Czego on chce? Właśnie jestem przy końcówce tej książki.
Szybkim ruchem ruszyłam ku salonowi. Zayn, Lou i Hazza siedzieli na sofie i pili piwo. Boże, jak ja nienawidzę piwa.
-Słucham?-stanęłam za kanapą. Kiedy mnie usłyszeli, wszyscy trzej obrócili głowy w moją stronę.
-Ros, dawno cię nie widziałem.-Louis wstał i przytulił mnie, O, przecież ten facet zawsze był niemiły w stosunku do mnie.
-Zayn powiedział nam co między wami jest.-Harry wstał i także mnie przytulił. Co im jest?-Gratulacje.
Zajęli z powrotem swoje miejsce na kanapie.
-Kotku, przyłącz się do nas.-powiedział Zayn
-Dobra.-zrobiłam, jak kazał. Usiadłam obok chłopaka i popatrzyłam w telewizor. Oglądali jakiś mecz.-ale ja nie lubię meczów.
-To co oglądamy?-wziął pilot do ręki, Louis i Harry dziwnie się na niego popatrzyli. Pewnie Zayn jeszcze nigdy nie był w stosunku do dziewczyn tak jak do mnie.
Momentalnie wyszarpnęłam mu pilot z ręki.
-Teraz na TV2 leci 'Niemożliwy'.-przełączyłam na ten program.
Zayn już się nie odezwał, ale po 5 minutach Harry powiedział:
-Chcesz piwo?-wyciągnął rękę na stolik i zgarnął alkohol
-Nie dzięki. Chłopaki, a kto będzie u nas na Wigilię?
Poprawiłam się na kanapie.
-Będę ja, ty...-zaśmiałam się, przecież to oczywiste, że będzie Zayn i ja-Louis, Harry, Niall, Josh, Liam.
-Oh..-westchnęłam. Nie lubię poznawać nowych ludzi, szczególnie chłopaków. Zayna, Louisa, Harry'ego już znam, ale ci pozostali...
-A więc, jedziecie jutro z nami na zakupy?-wypaliłam nagle
-Przecież już dzisiaj byliśmy!-zbulwersował się Zayn, spokojnie!
-Ale jedzenie, Zayn...-powiedziałam dość głośno.
-Aaa...-zaśmiał się. Ta dziwna zmiana nastroju... najpierw zły, a potem wesoły...
-Idziemy gdzieś?-wypaliłam nagle
-Hmm... co powiecie na kino?-powiedział Louis
-Czemu by nie? To co, idziemy?-wstałam wytrzepując niewidzialny pyłek z ciuchów
-Tak.-wstał Zayn, a po nim Lou, Harry i Louis.
Po 10 już byliśmy przed domem. Zapalone lampki powieszone dziś przeze mnie i Zayna wyglądały przepięknie.
                                                                                  ***
Po 15 minutach dojechaliśmy do kina. Weszliśmy i przywitało nas ciepło pomieszczenia. Odruchowo zdjęłam kurtkę, jak i oni. Podeszliśmy do szybki z plakatami filmów. Był nieduży wybór jak na godzinę, w którą tu przyjechaliśmy, a mianowicie 19:25. Za dziesięć minut zaczyna się seans "Zagubieni". Kupiliśmy bilety, po czym poszliśmy po popcorn. Uwinęliśmy się w pięć minut. Czekaliśmy z dwie minuty w przedsionku sali kinowej.
-To horror... Boję się horrorów.-powiedziałam do chłopaków, a raczej do Zayna.
-Jak coś, to cię przytulę.-oo, jak słodko.
----------------------------------------------------------------------------
Naprawdę tylko 1 osoba chce być informowana o nowych rozdziałach? Przypominam: wchodźcie w zakładkę: Chcesz być informowana o nowych rozdzialach? ask.twitter
Komentarz - większa szansa na szybszy rozdział.

11 komentarzy:

  1. Suuper jest ♥
    Nie mogę doczekać się next'a :3
    A przy okazjiii wpadniesz do mnie ?
    http://one-direction-my-sweet-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetne czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. suppeeerrrrrrrrr next plissss szybko llissss pkusss ten blog mnie uspaia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szybko napisz następny rozdział!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne *.*
    http://lifeisfullofsurprisesbitch.blogspot.com/ ZAPRASZAM SO MNIE :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper ! Czekam na kolejny ! Napisz jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no napisz 14 w końcu

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę napisz 14 rodział nie mogę się doczekać *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdział :D
    Czekam na następny ->

    OdpowiedzUsuń